Splošni pogoji

Rezervacija

Rezervirate lahko na več načinov:

  • Pokličite nas na +386 59 77 95 95 vsak dan med 7.00 in 23.00.
  • Obiščite našo spletno stran in opravite rezervacijo preko našega rezervacijskega sistema.
  • Obiščite katero od drugih rezervacijskih platform.

Prosimo, upoštevajte, da za potrditev rezervacije potrebujemo podatke o veljavni plačilni kartici. Do vašega prihoda kartice ne bomo bremenili, razen v primeru odpovedi v skladu s politiko odpovedi ali če rezervacije ne boste odpovedali in ob predvidenem terminu ne boste prišli v hotel.

Bivanje je možno tudi brez predhodne rezervacije, če so ob vašem prihodu na voljo proste kapacitete.

Poltika odpovedi

Vse morebitne spremembe in/ali preklic rezervacije morajo biti potrjene najmanj dva tedna (14dni) pred prihodom, da se izognete plačilu ene (1) noči. V primeru neprihoda vam bomo zaračunali eno (1) noč.

Prihod in odjava

Zagotavljamo pripravljenost sobe od 15.00, sobo pa lahko zadržite do poldneva na dan odhoda. V primeru, da želite v sobi ostati dlje, lahko nastane strošek poldnevne ali celodnevne tarife. Prosimo, da preverite na recepciji, ali je poznejši odhod možen.

Načini plačila

Plačilo je možno z gotovino, prek bančne transakcije ali s plačilnimi karticami Maestro, MasterCard in Visa.

Delovni čas recepcije

Recepcija je odprta vsak dan od 7.00 do 23.00. Prosimo, sporočite nam predvideni čas vašega prihoda, predvsem v primeru, če je ta zunaj naših uradnih ur.

Prevoz

Za vaše potrebe lahko uredimo storitev zasebnega prevoza. Za rezervacijo prevoza nas kontaktirajte preko telefona ali e-pošte.

Restavracija

  • Zajtrk je na voljo med 7.30 in 10.30 uro za hotelske goste.
  • Kosilo ponujamo ob sobotah med 12.00 in 13.30 uro.
  • Večerjo strežemo od srede do sobote med 18.00 in 22.30 – zadnji termin za rezervacijo je ob 19.30.

Priporočamo, da mizo za kosilo ali večerjo pravočasno rezervirate.

Alergije in prehranske omejitve

Naš meni se spreminja sezonsko in je primeren za vsejede. Če nas obvestite vsaj en teden pred vašim prihodom, vam lahko pripravimo tudi meni primeren za vegetarijance ali pesketarijance.

Menijev za vegane, posameznike z intoleranco na laktozo ter posameznike s celiakijo zaradi omejitev kuhinje ne moremo zagotoviti.

V primeru drugih prehranskih omejitev ali alergij vas prosimo, da nas o tem obvestite vsaj en teden pred prihodom, drugače vam ne moremo zagotoviti, da vam lahko postrežemo primeren meni.

Postrežba v sobi

Postrežba v sobi je na voljo vsak dan med 7.00 in 22.00. Zunaj delovnega časa restavracije imamo na voljo Room Service meni, ki ga lahko najdete v mapi v vaši sobi. Ta se lahko spremeni glede na sezonskost in dobavljivost sestavin. Za naročilo pokličite recepcijo.

 

Savna in masaže

Za hotelske goste je na voljo finska savna za dve osebi, in sicer brezplačno vse dni v tednu med 10.00 in 22.00. Prosimo, pokličite recepcijo za rezervacijo vašega termina.

Masaže izvajajo skrbno izbrani maserki in maserji in so na voljo v nekaterih sobah. Prosimo, pokličite recepcijo za več informacij. Razpoložljivost vam lahko zagotovimo za masaže, ki so rezervirane vsaj nekaj dni vnaprej.

Aktivnosti

Naše okolje ponuja veliko izbiro zimskih in poletnih aktivnosti. Sodelujemo z najboljšimi lokalnimi vodniki. Za več informacij o tem, kar je trenutno na voljo, nas pokličite na recepcijo. Aktivnosti so odvisne od vremenskih razmer in razpoložljivosti. V visoki sezoni priporočamo vnaprejšnjo rezervacijo.

Dodatki

Morebitne dodatne usluge oziroma stroške lahko poravnate ob odhodu ali pa vam jih bomo poračunali naknadno, če se odločite za brezstično odjavo iz hotela.

Kajenje

Gostom, ki bodo kadili ali se bo naknadno ugotovilo, da so v notranjosti hotela kadili ali kakor koli drugače upravljali z odprtim ognjem, bomo obračunali odškodnino v višini 250 evrov za vsak posamezen primer.

Hišni ljubljenčki

Zaradi omejenega števila sob lahko hišne ljubljenčke sprejmemo samo v eni od sob, in sicer v suiti Rock. Dobrodošli so psi, ki imajo manj kot 15 kilogramov.

Odgovornosti gosta

Registrirani gosti so materialno odgovorni za vso manjkajočo ali poškodovano opremo v sobah, kjer bivajo, in tudi v vseh drugih notranjih ali zunanjih delih hotela. Materialna odgovornost velja tako za registrirane goste, kot za njihovo spremstvo in obiskovalce.

Gostje se morajo prepričati, da so njihova vrata hotelske sobe vedno varno zaprta. Butični hotel in restavracija Milka ne moreta biti odgovorna za morebitno izgubo ali odtujitev osebne lastnine, ki jo pustite v naših prostorih. Vsaka soba je opremljena s sefom za varovanje osebne lastnine.

Prehranske omejitve in alergije

Naš meni se spreminja sezonsko in je primeren za vsejede. Če nas obvestite vsaj en teden pred vašim prihodom, vam lahko pripravimo tudi meni, primeren za vegetarijance ali pesketarijance.

Menijev za vegane, posameznike z intoleranco na laktozo in posameznike s celiakijo zaradi omejitev kuhinje ne moremo zagotoviti.

V primeru drugih prehranskih omejitev ali alergij vas prosimo, da nas o tem obvestite vsaj en teden pred prihodom, drugače vam ne moremo zagotoviti, da vam lahko postrežemo primeren meni.

Spremembe menija

V naši restavraciji ponujamo izključno degustacijske menije. Vse sestavine so skrbno izbrane in z njimi ustvarjamo edinstveno alpsko fine dining gastronomsko izkušnjo, zato spremembe ali prilagoditve menija niso mogoče, saj bi vplivale na celostno izkušnjo in kakovost jedi.

Zamude

Vljudno vas prosimo, da prispete v restavracijo ob dogovorjenem času. V primeru zamude, ki bo daljša od 30 minut, lahko mizo oddamo naprej.

 

Odpovedi rezervacije

Prosimo vas, da odpoved rezervacije opravite najmanj 48 ur pred predvidenim terminom.

NEPRIHOD

Prosimo, upoštevajte, da za potrditev rezervacije potrebujemo podatke o veljavni plačilni kartici. Do vašega prihoda kartice ne bomo bremenili, razen v primeru odpovedi v skladu s politiko odpovedi ali če rezervacije ne boste odpovedali in vas ob predvidenem terminu ne bo.

Predplačila in vračila

Prosimo upoštevajte, da so vsa plačila dokončna in da ne vračamo kupnine.

Večje skupine

Za rezervacijo mize za več kot 6 ljudi, nas, prosimo, kontaktirajte po telefonu +386 59 77 95 90 ali prek elektronske pošte restaurant@hotelmilka.si.

Otroci

Ker bi radi vsem gostom zagotovili najboljšo možno izkušnjo, sprejemamo samo osebe, ki so starejše od 12 let.

Hišni ljubljenčki

Hišni ljubljenčki v notranjosti restavracije Milka niso dovoljeni. Dovoljeni pa so na terasi, vendar vas prosimo, da so ves čas na povodcu.

Načini plačila

Sprejemamo plačila v gotovini ter s plačilnimi karticami Visa, Maestro in MasterCard.

Vprašanja

Z veseljem vam bomo odgovorili na morebitna vprašanja – pokličite nas na številko +386 59 77 95 90 ali pošljite sporočilo na restaurant@hotelmilka.si.

Hvala, da ste prebrali naše pogoje poslovanja. Veselimo se, da vas kmalu pozdravimo v restavraciji Milka.

 

Ekipa Milke