Pogosta vprašanja

Kje je Milka?

Smo ob jezeru Jasna v neposredni bližini Kranjske Gore. Naš naslov je Vršiška cesta 45, 4280 Kranjska Gora.

Kje lahko parkiram avto?

Naši gostje lahko parkirajo ob hotelu, v primeru zasedenosti parkirnih mest pa je v neposredni bližini na voljo več parkirišč.

Ali je hotel dostopen gibalno oviranim?

Žal smo bili zaradi prenove objekta omejeni s prostorom in nismo mogli namestiti dvigala, zato naše sobe niso dostopne gibalno oviranim, vstop v restavracijo pa je omogočen.

Ali je dovoljen vstop domačim živalim?

Zaradi omejenega števila sob lahko hišne ljubljenčke sprejmemo samo v eni od sob, in sicer v suiti Rock. Dobrodošli so psi, ki imajo do 15 kilogramov.

Ali je mogoče kupiti darilni bon?

Vsekakor. Prosimo, pokličite nas na +386 59 77 95 95  ali nam pišite na hello@hotelmilka.si in z veseljem vam bomo predstavili možnosti.

Kako lahko rezerviram bivanje v hotelu Milka?

Na voljo je več načinov, kako lahko uredite rezervacijo:

  • po telefonu – pokličite nas na +386 59 77 95 95
  • na naši spletni strani www.hotelmilka.si
  • prek različnih rezervacijskih sistemov, kot so booking.com, agoda.com ipd.
  • neposredno ob prihodu v Milko, če so na voljo proste kapacitete

Ali lahko izberem polpenzion?

Naš butični hotel ponuja nočitev z zajtrkom, v restavraciji v pritličju hotela pa ponujamo kosila ob sobotah (med 12.00 in 13.30 ) ter večerje od srede do sobote (med 18.00 in 22.30  – 19.30 je zadnji termin za rezervacijo).

Ob kateri uri je mogoča prijava v hotel in do kdaj je mogoča odjava?

Prijava je zagotovljena od 15.00 do 23.00, odjava pa je mogoča do 12.00.

Kakšen je delovni čas recepcije?

Recepcija je odprta vsak dan med 7.00 in 23.00.

Ali lahko rezerviram bivanje brez plačilne kartice?

Za potrditev rezervacije potrebujemo podatke o plačilni kartici. Do vašega prihoda kartice ne bomo bremenili, razen v primeru odpovedi v skladu s politiko odpovedi.

Kako lahko spremenim ali odpovem svojo rezervacijo?

Najpreprosteje lahko svojo rezervacijo spremenite ali odpoveste prek sistema, s katerim ste uredili rezervacijo. Vsekakor pa nas lahko tudi pokličete na +386 59 77 95 95 in bomo preverili možnosti.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja in politiko odpovedi?

Ob potrditvi rezervacije vam bomo poslali pogoje poslovanja in politiko odpovedi, lahko pa jih preberete tudi na naši spletni strani ali na straneh rezervacijskega sistema, prek katerega ste opravili rezervacijo.

Ali lahko obiščem savno, čeprav ne bivam v hotelu?

Savna je na voljo le gostom hotela.

Kakšna je politika odpovedi?

V primeru odpovedi vsaj dva tedna pred prihodom (tj. do 12. ure 14 dni pred začetkom bivanja pri nas) lahko odpoveste rezervacijo brezplačno.

Ali je določena starostna meja za bivanje v hotelu?

Da, v hotelu lahko bivajo odrasli in mladostniki, starejši od 12 let.

Kaj ponujate v restavraciji Milka?

Naša restavracija ponuja sezonske degustacijske menije.

Ponudba à la carte ni na voljo.

Kako lahko rezerviram mizo?

Mizo v restavraciji lahko rezervirate na različne načine:

 

Ali potrebujem rezervacijo?

Rezervacija mize sicer ni obvezna, vam jo pa priporočamo, saj vam v nasprotnem primeru ne moremo zagotoviti, da bo ob vašem obisku na voljo prosta miza.

Kaj se zgodi v primeru zamude?

Vljudno vas prosimo, da prispete v restavracijo ob dogovorjenem času. V primeru zamude nas čim prej obvestite, miza pa vas bo čakala do 30 minut po času rezervacije.

Imam alergijo/prehranske omejitve. Ali lahko prilagodite obrok?

Naš meni se spreminja sezonsko in je primeren za vsejede. Če nas obvestite vsaj en teden pred vašim prihodom, vam lahko pripravimo tudi meni primeren za vegetarijance ali pesketarijance.
Menijev za vegane, posameznike z intoleranco na laktozo in posameznike s celiakijo zaradi omejitev kuhinje ne moremo zagotoviti.
V primeru drugih prehranskih omejitev ali alergij vas prosimo, da nas o tem obvestite vsaj en teden pred prihodom, drugače vam ne moremo zagotoviti, da vam lahko postrežemo primeren meni.

Ponujate vinsko spremljavo?

Ob kulinaričnem doživetju vam ponujamo tudi več možnosti spremljave z različnimi pijačami. Vinsko spremljavo ponujamo v več oblikah in se sezonsko spreminja, ob vašem obisku vam jo bosta predstavila naš sommelier in strežno osebje. Naš glavni kuhar in vodja bara pa sta ustvarila tudi brezalkoholno spremljavo z različnimi hišnimi pijačami in koktajli.

Kakšna so pravila oblačenja v restavraciji?

Priporočamo športno eleganten slog. Goste vljudno prosimo, da ne nosijo oblačil in obutve, ki so namenjeni uporabi na plaži. Naše moške stranke vabimo, da nosijo dolge hlače, srajce in zaprte čevlje.

Kakšna je politika odpovedi rezervacije?

Prosimo vas, da odpoved rezervacije opravite najmanj 48 ur pred predvidenim terminom.

So otroci dobrodošli v restavraciji?

V restavraciji gostimo le osebe starejše od 12 let. Degustacijski meniji v restavraciji odražajo našo regionalnost in so plod ustvarjalnosti našega glavnega kuharja. Ponujamo izjemno avtorsko izkušnjo, ki je brez izgube kakovosti doživetja ne moremo prilagajati, mnogi od okusov/krožnikov pa niso primerni za mlajše od 12 let.

Ali lahko s seboj pripeljem hišnega ljubljenčka?

Hišni ljubljenčki v notranjosti restavracije Milka niso dovoljeni. Dovoljeni pa so na terasi, vendar vas prosimo, da so ves čas na povodcu.