28 marca 2022

Alpska arhitektura in dizajn

Naša vizija je povezati se z okolico, vnesti naravo v naš hotel ter imeti čim manj negativnega vpliva na okolje.

Alpska arhitektura in dizajn

Naš slog smo poimenovali alpski minimalizem: preproste in čiste linije, interier iz naravnih materialov in poudarek na lepotah narave, ki nas obdaja.

Kamen

Kamen, ki smo ga uporabili v našem hotelu, prihaja iz najstarejših slovenskih kamnolomov, ki so nastali še v času Avstro-Ogrske. Je vrsta apnenca, ki so ga uporabljali tudi pri gradnji imperialnih stavb na Dunaju, v Budimpešti in Trstu. Iz takšnega apnenca so okoliške gore, zato se izbrani kamen popolnoma zlije z okoljem.

Sivi apnenec, ki ga najdete v našem hotelu, vsebuje različne organizme, ki so bili vanj ujeti, ko je nastajal v globinah morja. Pred 94 milijoni let so različni geološki dogodki povzročili premikanje tektonskih plošč, zaradi katerih so nastale današnje Alpe.

 

 

Lesena fasada

Za izgradnjo fasade smo uporabili les macesna, ki je cenjen zaradi svoje žilavosti, vodoodpornosti in obstojnosti – popolna izbira za alpsko podnebje, ki nam postreže z mrzlim, vetrovnim in mokrim vremenom.

Drevesa macesna so znana po hitri rasti in odpornosti na različne bolezni. Les, ki ga pridobijo iz macesna, je izredno kakovosten in preprost za uporabo. Za uporabo lesa za fasado je treba požgati zgornjo plast in jo pokrtačiti – s tem jo zaščitimo, kar pomeni, da je nikoli ne bo treba barvati. S časom in pod vplivom različnih vremenskih razmer pa bo postajala vedno lepša. Uporabo temno rjavih tonov zahtevajo lokalna določila, zato smo veseli, da smo se lahko izognili uporabi barv in vseeno zagotovili zahtevani videz.

V okoliških gozdovih je veliko macesnovih dreves, ki so še posebej čudovita jeseni, ko okolico odenejo v zlato rumeno barvo. Če se boste sprehodili v bližini hotela, jih boste gotovo opazili.

Manj je več

Vse, kar delamo v Milki, delamo z mislijo na okolje in ljudi. Verjamemo, da luksuz pomeni biti obdan s čudovito naravo in izbranimi stilskimi elementi, ki odražajo kakovost. Stremimo h konceptu “manj je več”, oziroma kot sami temu pravimo “manj, a odlično”.

Iz našega žurnala